Alla inlägg under april 2012

Av Emma Nygren - 28 april 2012 07:06

Hej, hur mmår ni? Jag mår bra igår han jag bara blogga på morgonen för sen va jag vid Maja tills 5 (det va kul) . Och sen så skulle jag durcha och byta om och sen så skulle vi till mina kusiner! men jag bloggar nu iallafall.....   

Idag så ska mamma och pappa typ hålla på i trädgården och ficksa. Vi har as mycket löv i vår trädgård.. 

Just nu så ser jag på Ice age 3   

Men nu ska jag sluta gör ett till inlägg sen men hejjrååååå         

Av Emma Nygren - 27 april 2012 07:09

Hej, hur mår ni? Jag mår bra hoppas ni också gör det!!!!   

Idag är det fagning....   jag ska cykla till skolan med Clara vi får se om hon kommer i tid (hon brukar komma försent)  

Vi får se hur det går.....   

Men efter skolan som jag har berättat ska jag va med Maja det ska bli KUL!!!! <3<3 

Jag måste typ cykla ifrån Maja redan vid 5   för att jag ska till mina kusiner och äta hemmagjord  PIZZA!!!!!! mums 

Men hejråååå hare bra!!! <3<3<3      

Av Emma Nygren - 26 april 2012 20:10

 Hej jag kom precis hem från träningen!!! Det va jätte kul vi tog det typ lite lugnt för vi ska spela match på söndag vi pratade mer om hur vi ska gör m.m

Idag i skolan så hade vi genrep på musikalen det gick bra! jag är en ko- bakdel!!!!!      Linnea är framdel....

Det gick bra på genrepet jag kan typ allt som jag ska kunna så det är ju bra!!! (tror jag)   

Imorgon är det Fagning   *** vi måste gå till ett änge och kratta löv....   vi får inte ha hemkunskap bara för det  

Idag när jag och Meja satt och kollade på youtube och spelade på datan så kollade vi på klockan och den va halv 6 (vi har träning 6) då fick vi panik vi hade inte ätit och inte bytt om....

Imorgon efter skolan så ska jag va me Maja det ska bli kul!!!   ja men nu ska jag sluta men hoppas ni fortsätter att läsa hejjjrråååååå!!!        

   
Av Emma Nygren - 26 april 2012 07:48

Hejj 

Hur mår ni? jag mår bra!!!!

Idag efter skolan ska jag hem till Meja!   vi åker typ 27....  sen ska vi göra något hemma hoss Meja vet inte vad men sen så ska vi iallafall gå till fotbollen hon bor precis bredvid planen!!! (soft!!)  

Sen när vi kommer till skolan så ska vi gå till byggdegården men nu måste jag gå ut till kaninerna så vi hörs!!! 

hejrååååååå!!!!        

Av Emma Nygren - 25 april 2012 19:37

Hejsan!!!

Just nu så äter jag äpple GÖTT!!!

Vincent och Oliver (mina kusiner) är här!!!!! 

Imorgan så är det fotbollsträning!!! jag ska hem till Meja innan   KUL!!!!!

Jag ska snart måla mina naglar!!!!!   funderar på vilken färg!!!

Men nu så har jag ätit upp mitt äpple   och nu ser jag på tv och chattar med Ebba!!!    

Jag är as närvös för Christopher Polhems tiatern för jag ska först säga en replik sen ska jag sjunga tsm med Ebba och Maja.

och sen så ska jag gå in typ näst sist när vi går in i par jag har ingen man min man har dött       (i tiatern asså!!!) 

Sen ska jag säga 3 till repliker i slutet....  men det går nog bra (hoppas jag!!)   


Men nu ska jag sluta att blogga och va me mina kusiner så vi hörs hejråååå!!!! 



Av Emma Nygren - 25 april 2012 16:44

Hej, kom precis hem från Ebba det va kul!!!   vi åt pizza makor!!! mums!!  

Snart ska jag äta jag måste äta så tidigt i dag bara för att pappa och Anton ska på träning!!!!!

så jag ska va   ensam hemma tills mamma kommer om inte mina kusiner kommer innan dom ska typ va här en liten stund på kvällen!! Det ska typ bli kul antar jag!  just nu så chattar jag med Ebba och Maja på facebook!!

Imorgon så ska vi ha genrep i byggdegården!!!  Med sånger och allt....    men nu ska jag skypa och spela panfu med Ebba tror jag om hon loggar in.... men vi hörs!!!!!!!!! hejråååå       

Av Emma Nygren - 25 april 2012 07:18

Hur mår ni? jag mår bra!   

Igår så va det ju fotbollsträning det va kul vi han tyvärr inte köra match på slutet men de va kul endå!   


 Idag ska jag hem till Ebba idag efter skolan Längtar!!!   

I skolan ska vi träna på Christopher Polhem tiatern!!!!!!  

Sen på Fredag får vi inte ha hemkunskap bara för att vi ska kratta löv!!!!   

Men jag måste sluta nu så vi ses sen hejråååå vi ses!!!        hejråååååå <3<3<<3

Av Emma Nygren - 24 april 2012 15:36

hej just nu så skypar jag me ebba!!! vi ska gika panfu   

  klockan 6 så är de fotbollsträning!!! längtar!! jag ska typ cykla med clara dit....  

Ebbas dator dampar så ni vet     

va precis ute vid kaninerna.... smulan mår väl bra antar de!!  

Imorgon ska jag typ va me ebba och clara de ska bli kul som vanligt men nu måste jag gika panfu me ebba så vi ses hejrååååååå!!! <3<3<3 :* ;'

Presentation

Hejj! jag heter Emma och älskar fotboll!!! och Dans!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards