Alla inlägg under maj 2012

Av Emma Nygren - 30 maj 2012 17:12

hejjj, hur mår ni? jag mår bra! <3 

idag så har det varit en vanlig skol dag! <3 efter skolan så hängde Nora, Linnea, Hanna och Maja med mig hem Ebba knunde inte   och clara va sjuk  men vi hade kul vi hade vatten krig! och jag va osmartast i värden då... jag stängde och låste alla dörrar för att ingen skulle springa in... så då blev vi utlåsta.... typigst mig... <3 men snart ska jag i väg på antons   fritids avslutning... <3  men aa ett kortis inlääggg nu men vi ses sen hejrååå kramm!!!! <3<3

Av Emma Nygren - 29 maj 2012 15:30

hejj juste nu sitter jag här och är gla för jag har fått min födelsedags present! lite tidigt men det är bara för att det är lite sent om jag får den när jag fyller år fyller liksom år den 10 juli <3 juste har inte sagt vad jag fick ennu men jag fick ett såntdär kneippbyn årsband :P så här ser det typ ut... dålig bild men tog den från google för jag ska hemmta ut mitt på löööööördag när jag ska ditt med Ebba, Clara, Maja,Nora, Linnea,Hanna och moa! <3 lääängtarrr! <3 men skulle bara berätta lite om det så hare bra <3<3 (för er som inte vet vad kneippbyn är så är det ett litet land där man kan åka olika åksaker och vattenrutchkanor (stavning) <3<3<3 men hejråå <3<3<3

Av Emma Nygren - 29 maj 2012 07:08

hejj! <3, hur mår ni jag mår bra juste nu så sitter jag och kollar lite på fb och bloggar lite såklart! <3 

Idag är det tisdagvi ska typ spela upp vår lilla skugg-tiater (stavning)... idag vi ska vissa upp den för två:orna jag är lite närvös för jag ska typ säga mest men föresten vrf ska man vara näääärvös det e bara jobbigt jag har ändrat mig nu jag e inte nääääärvööös! <3<3  

Men det ska vi göra direkt på morgonen sen så har vi ju någon lektion till och sen så har vi rast! <3

sen så har vi väll några fler lektioner   sen äre mat hoppas det blir något gott... vänta ska kolla vad det blir för mat idag...... hittade inte det   så jag får väll vänta och  se tills idag då.. <3 i slutet på dagen så har vi iaf slöjd... jag och clara gör ett disco rum   det går sådär.... <3 

men vi är snart färdiga... <3 men nu måste jag börja göra mig färdig för idag så vi höööörs hejrååå <3<3<3<3 kram!!!!!!! <3<3<3<3333333333333333333333

Av Emma Nygren - 28 maj 2012 19:31

hejj, hur mår ni jag mår bra?   

just nu så pratar jag i telefon med wilma! <3 

idag så har jag varit i skolanvi hade elevensval det va kul vi bestämmde att vi ska vissaupp en liten tiater i morgon....  JAG VILL HA LÄNGRE HÅR så om någon har något tips så skriv gärna en liten komentar elr något... <3 om 2 vecor ugnefär så ska jag till stockholm! kul ska typ va med Wilma! <3 läääääängtar!

men det blev ett kort inlägg men fortsätt att läs min blogg snälla!!! <3<<3 hare bra kram! <3

Av Emma Nygren - 26 maj 2012 19:46

hejj, just nu sitter jag och kollar lite på google bilder på Sebastian Larson så sjukt snygg<3 här är en liten bild! <3


 kanske inte det finaste på han men det e ju han! <3<3<3 men just nu så är jag hos mina kusiner har precis haft vatten

krig så är lite blöt om man säger så... men endå... snart ska jag väll kanske få lite godis om jag har tur men aa... ska sluta nu men vi hörs snälla fortsätt att läsa min blogg det skulle va kul men vi hörs hejråå <3<3<3

Av Emma Nygren - 23 maj 2012 06:59

hejj, hur mår ni? jag mår bra vakna typ precis! <3 igår va det skola som vanligt sen efter skolan så skulle maja med mig hem vi hade vattenkrig mot anton<3... men sen blev han sur och gick där i från... <3 men sen så bakade vi muffins och sen så åkte vi till en grillkväll som vi skulle ha med Klassen när  man kom dit så va det tipspromenad. Jag gick med Ebba och Clara vi van inte :(  men idag så är det skola... efter skolan så ska ebba och clara me mig hem! <3  

men nu ska jag sluta blogga kanske gör ett inlägg lite senare... men vi hörs hejrååå <3<3<333 :****

 

Av Emma Nygren - 20 maj 2012 09:36

hejj, vakna typ för en halvtimme sen. Anton fyllde ju år igår. När vi vaknade så tog vi presenterna och gick in till honom och sjöng.... <3 han blev mest nöjd med sin mobil! <3  Efter vi hade ätit frukost och satt på oss kläder så skulle vi iväg till boda borg sjukt kul!!!!!! jag va först på lag med Jenny (min faster) Jonas och Vincent! <3 det gick bra för oss vi klarade 4 rum... sen så bytte jonas lag med min pappa så pappa blev på lag med oss. <3 när vi va de laget så klarade vi 4 rum till så jag och jenny fick sammanlagt 8 st stämplar man får stämplar när man klarar olika rum... <3  

Men idag så äre Söööööndag!!!!!!! <3 min Farfar fyller år idag vi skulle typ till honom vid 3 men jag ska spela match vid 4 men vi ska typ till honom efter matchen. Vi spelar mot roma... Hoppas det går bra för oss!!!! Kom igen nu tjejer!! <3  men snart ska jag äta frukost jag ska äta rost macka med nutellllaaaaaaaaa!!!!!!!! <3 gött!! 

men vi hörs snälla fortsätt att läs min blogg hejrååå! <3<3

Av Emma Nygren - 17 maj 2012 18:06

Hejj hur mår ni? jag mår bra har precis varit hemma hoss linnea. När vi kom dit så gick vi ner till glassmagasinet! as gött!!! <3

Clara va lite sur för hon är laktos och då kan man ju inte äta sånt med mjölk prodrukter i så hon fick ta sorbet... <3

just nu så är jag inne på skype och chattar me clara... <3

Jag va precis ute vid kaninerna en stund.... 

på lördag så fyller Anton år (min lillebror) vet inte vad jag ska köpa..., får ficksa något imorgon när jag ska på stan med Ebba, Clara, Nora, Hanna, Linnea, Maja, Hanna och Moa! <3 det ska bli kul vi ska typ käka på MC <3 men a det här blev ett kortis inlägg men skriver ett till imorgon om inte i kväll får se hur det blir men vi hörs snälla fortsätt att läs min blogg hejråååå <3<3<3333333 ;*

Presentation

Hejj! jag heter Emma och älskar fotboll!!! och Dans!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards