Alla inlägg under juni 2012

Av Emma Nygren - 23 juni 2012 10:09

hej, glad midsommar i efterskott! <333! har inte bloggat på länge!    har inte hunnit!

Igår så va de ju midsommar då så skulle vi hem till David och Ebba där så pratade vi och åt mat sen så cyklade vi upp till byggdegården! där så dansade vi runt midsommarstången och fikade! och köpte lotter vi van en sak vi hade typ 30 lotter!   men det va kul sen cyklade vi hem till mina kusiner Oliver och Vincent där så åt vi mat och såå! sen hade min familj uppdraget att göra lekar då gjorde vi en fråga sport! (elr pappa gjorde) <3 sen så gjorde vi en lek där man ska va i trägorden och sen efter tio minuter ska man va inne på terassen mitt lag van och kom två i den andra! <333 men aa sen va de 4 tävlingar till men orkar inte berätta alla! <3333 men idag så är det lördag det känns inte som det men aa det äre! <333

idag ska jag på lunch till min farmor och farfar <3

Men aa jag har inte bloggat på hela veckan för att jag har varit på fotbolls skola! super kul! <333  

i torsdags så va det em man delas in i olika lag och en lag kappten jag va lagkappten i Frankrike vi kom först till semifinal där det blev lita dramatiskt för vi låg undre med 3-2 när det va 5 s kvar då fick vi en frispark men dom i england hörde inte att domaren blåste och då spelade dom vidare! <3 men då sa han som höll koll på tiden sa att det va slut men vi fick vår frispark men den va vid vårt mål och alla tängte att det va kört men sen tar en kille som heter karl den och sätter den så att det avgörs på straffar!  jag satte min i ribban men vi van och kom till final! <33

men vi förlora finalen på tillextid :( men alla va super bra <333 sen efter milis så va det vatten krig! <333 super kul! <3333 JAG SKA DITT NÄSTA ÅR! <3333

men hare bra tack för att ni läser fortsätt gärna! <3333 puss! <33333    


Av Emma Nygren - 12 juni 2012 07:17

hejj, sorry har inte kunnat blogga på ett tag har varit i sthlm hela helgen. jag va ledig från skolan på frdagen då åkte vi till grönan vi van en sån dära stor choklad ni vet! de va 2000g! mums. sen så åkte vi hem till wilma och elvis våra kompisar sen så va vi me dom hela kvällen! 

Sen på Lördagen så vare dags för schooping! <3 

jag kööööpte en tröja och ett par skor och  sen så fick jag en kläning av mamma <3  och på söndagen så va vi på rix fm festival sjuuuukt kul! det va as mycket folk! <3 men aa ville bara skriva ett litet inlägg! snart ska jag cykla till skolan med clara sjuuuukt kul! <3333

Av Emma Nygren - 6 juni 2012 08:10

hejj,hur mår ni jag mår bra han inte blogga igår för att direkt efter skolan åkte jag och nora till kneippbyn det va en sån här kneippbyn dag det va as mycket folk så vi va bara på vatten land! jag åkte sharkriver den e as kul förra året åkte jag den första gången med ebba och i år med Nora <3 men jag har ju åkt me clara och fler me!! <33333  men idag så äre nationaldagen! <3<3 min pappas bästis har två barn som vi umgås me och en av dom (hon heter ebba) fyller år idag ska jag ska dit och fira henne så hinner inte gå på kneippbyn :( men aa på fredag ska jag till stockholm lääääntar som as! <3 hoppas det blir kul vilket det kommer att bli. Jag åker upp på morgonen med båten båten går 7:05 sen så tar det typ 3 och en halv timme så vi är väll framme vid halv elva elr något! men sen så ska vi åka vidare mot huddinge hem till Wilma och Elvis mina barndomskompisar! läääängtar det va läääänge sen vi sågs men det gör vi på fredag i allafall det tar typ en timme dit från nynes! <3 men när vi r framme så har väll dom inte slutat skolan ännu så då går väll jag mamma pappa och anton på stan en liten sväääääng! <333333 men sen ska vi va i stockholm enda tills typ 7 på söndag kvällen för då måste vi åka mot båten elr tidigare men aa vi måste ju hinna med båten! men efter det så ska vi gå på båten ta vår hytt och sen ska jag hitta linnea! <3333 hon åker samma båt så vi ska väll göra något men aa hoppas jag hittar henne! <33 men aa imorgon så äre skola! -.- men slipper skolan på freeeeedag! sköööööönt! <3333 men aa kommer sakna dom andra men kommer att klara mig! <3333 men just nu så sitter jag och är inne på fb och ser lite på tv men aa och kollar lite på claras och ebbas bloggar! <3333 fina! <33333 men aa vi hööörs hare bra kram!!!!!!!! <33333333

Av Emma Nygren - 4 juni 2012 17:52

hejj, är sjuuuuuuukt spiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidad så alla vet! kom precis hem från clara! vi har sätt på never say never! skiiiiiit braaa!   

I   justin bieber!  han e as snygg! sitter och kollar på lite bilder här e en!


 såååå snygg! <3

han kommer till sverige! (tror jag) jag och mamma satt precis och kollade om det fanns några biljetter. men vi hittade ingen sida där det stog något men vi ska typ fortsätta att leta! <3<3 (inte för att vi kommer att få biljetter men endå!)


Imorgon äre Tisdag då äre skola -.-  vi ska äntligen visa upp vår skugg tiater det har inte blivit av för att Clara har varit sjuk jätte lääänge men imorgon så gäääälller dä! <3<3 men aa skulle bara skriva ett litet inlägg kanske skriver ett till sen om jag orkar men hare bra kram <3<3<3 ;) ;*

Presentation

Hejj! jag heter Emma och älskar fotboll!!! och Dans!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards