Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

Hejjsan svejssaaaaan!! <3

Av Emma Nygren - 2 maj 2012 19:48

Hej han inte blogga igår  

Vi hade fotbollsträning igår det va kul vi va bara 6 st 

I slutet så hade vi typ vatten krig jag sprutade vatten på Elin och hon sprutade vatten på min (men inte lika mycke) 

så sen gick hon och skulle spruta på min cykel (på sadeln) och då så sa jag att min va den cykeln som är claras så hon sprutade på den och sen så sa Clara att det inte va den utan att det va den som stog brevid men det va Majas cykel....så vi cyklade snabbt där i från och låsssssades som ingen ting   

 Men imorgon är det premiäääääär!!! är närvöööös!!! <3<3  Samuel är typ sjuk och han är kung    så vi vet inte hur vi ska göra om han inte  kommer...   

Idag när jag kom hem har jag skypat med Ebba och Clara vi snacka vi typ en timme iallafall jag och clara! sammtidigt så bakade jag en sockerkaka vi ska typ ta inträdde och ta betalt för fikat imorgon så att vi får pengar till klasskassan!! 

Men nu så skypar jag med Clara    men nu så är det gleee på tv ska se!!         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Nygren - 4 januari 2013 20:14

Hej, har ni alla de bra jag har haft en toppen jul och nyår och har fått massa fina julklappar hoppas ni har haft lika kul skriver mer sen ha de bra puss! ...

Av Emma Nygren - 4 januari 2013 20:14

Hej, har ni alla de bra jag har haft en toppen jul och nyår och har fått massa fina julklappar hoppas ni har haft lika kul skriver mer sen ha de bra puss! ...

Av Emma Nygren - 19 oktober 2012 18:48

Haloj, just nu så sitter jag hemma ingen puma för mig idag :( men jaja lite fredags mys hema istället funkar väll!! ...

Av Emma Nygren - 16 oktober 2012 18:59

Halloj hur mår ni?? Sjäv mår jag bra just nu sitter jag här hemma hoss clara och har ätit en matsked socker!!! Fyfan va äckligt!!! ????????...

Av Emma Nygren - 16 oktober 2012 18:59

Halloj hur mår ni?? Sjäv mår jag bra just nu sitter jag här hemma hoss clara och har ätit en matsked socker!!! Fyfan va äckligt!!! ????????...

Presentation

Hejj! jag heter Emma och älskar fotboll!!! och Dans!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards